Akcje i kampanie społeczne

Kampania "Pozory mylą, dowód nie"

Data publikacji 10.07.2015

W dniu 9 czerwca 2015 roku zainaugurowano koleją edycję kampanii „POZORY MYLĄ, DOWÓD NIE” prowadzoną przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie pod hasłem „Odpowiedzialny sprzedawca”. Celem kampanii jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.

Pod hasłem „Odpowiedzialny sprzedawca” ruszyła kolejna edycja kampanii  „POZORY MYLĄ, DOWÓD NIE” realizatorem której jest Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie we współpracy z Komendą Główną Policji. Celem kampanii jest edukacja sprzedawców w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. Działania będą prowadzone z wykorzystaniem internetowej platformy edukacyjnej, za pomocą której każdy sprzedawca może odbyć szkolenie.

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce- Browary Polskie  we współpracy z Komendą Główną Policji przystąpił do realizacji kolejnej edycji kampanii „POZORY MYLĄ, DOWÓD NIE”. Tegoroczne działania profilaktyczne prowadzone są pod hasłem „Odpowiedzialny sprzedawca”. Głównym celem kampanii jest edukacja sprzedawców w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu oraz zapobieganie sprzedaży napojów alkoholowych osobom niepełnoletnim. Działania prowadzone są z wykorzystaniem internetowej platformy edukacyjnej www.odpowiedzialnysprzedawca.pl, na której za pomocą bezpłatnego, uniwersalnego i ogólnodostępnego narzędzia e-learningowego każdy sprzedawca może odbyć szkolenie. Celem szkolenia jest podnoszenie kwalifikacji sprzedawców w obszarze asertywnych zachowań dotyczących odmowy sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. Zgodnie z zasadami wyznaczonymi przez organizatora, aby móc skorzystać z wiedzy udostępnionej na platformie, należy dokonać rejestracji.

Powrót na górę strony