Kampania "Pozory mylą, dowód nie"
W dniu 9 czerwca 2015 roku zainaugurowano koleją edycję kampanii „POZORY MYLĄ, DOWÓD NIE” prowadzoną przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie pod hasłem „Odpowiedzialny sprzedawca”. Celem kampanii jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce- Browary Polskie we współpracy z Komendą Główną Policji przystąpił do realizacji kolejnej edycji kampanii „POZORY MYLĄ, DOWÓD NIE”. Tegoroczne działania profilaktyczne prowadzone są pod hasłem „Odpowiedzialny sprzedawca”. Głównym celem kampanii jest edukacja sprzedawców w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu oraz zapobieganie sprzedaży napojów alkoholowych osobom niepełnoletnim. Działania prowadzone są z wykorzystaniem internetowej platformy edukacyjnej www.odpowiedzialnysprzedawca.pl, na której za pomocą bezpłatnego, uniwersalnego i ogólnodostępnego narzędzia e-learningowego każdy sprzedawca może odbyć szkolenie. Celem szkolenia jest podnoszenie kwalifikacji sprzedawców w obszarze asertywnych zachowań dotyczących odmowy sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. Zgodnie z zasadami wyznaczonymi przez organizatora, aby móc skorzystać z wiedzy udostępnionej na platformie, należy dokonać rejestracji.